Sivut

maanantai 22. lokakuuta 2012

Money well spend...

Vietin kolmisen viikkoa takaperin synttäreitäni ja sukuloiset lahjoivat minua tukulla kahisevaa.
Rahoilla piti ostaa jotakin kivaa, ei missään nimessä mitään järkevää kuten ruokaa. Koska laskujen maksaminenkaan ei ole kivaa ja minä kilttinä tyttönä noudatan aina ohjeita niinpä tuhlasin rahat kaikkeen kivaan!

Netti auki ja shoppailemaan!
(Shoppailusta on kyllä nykyään tullut liiankin helppoa ja koko maailman ihanuudet ovat tarjottimella, muutaman klikkauksen päässä. Minä kun olen vielä huono vastustamaan kiusauksia joten....se on menoa aina kun johonkin nettipuotiin eksyy.)

Mitäs minä ostinkaan, ah, uuden syystakin!
Takkia olen etsinyt jo reippaan vuoden, eikä mieluista ole löytynyt. Takin pitää olla pitkä, lämmin ja tyylikäs. Rock Collection kuitenkin pelasti pulasta ja tämä saapui kotiini muutama viikko sitten:



H&R Londonin musta takki samettisilla painatuksilla. 
Helma on edestä lyhyempi kuin takaa. Edessä nappikoristuksia ja takana nyöritys.
Nätti takki mutta pientä miinusta siittä, että olen saanut ommella jo kaikki napit uudestaan paikoilleen -.-

Vähän parempilaatuista kuvaa...

Uusi hame löytyi Ebaystä. Merkki Punk Rave, hintaa hiukkasen alle 40e posteineen.
Todella hyvänmallinen hame. Kangas kaunista brokadintyylistä ja tietty paljon nyörityksiä. Me likes!




Takaa tämä varsnkin on hemaiseva!

Mitäs vielä....niin, ostin paidan. Tai blousen, millä nimellä tuota nyt haluaa kutsua.

Ebay tarjosi myös tämän, merkki Red Queen`s Black Legion, hintaa kolmisen kymppiä.


kangasta on kaksi kerrosta, alla ohutta läpikuultavaa ja päällä musta pitsi. Edessä röyhelöä ja kivana yksityiskohtana ruusunapit :) Muhkeat puhvihihat, ihanat! Paita on mulla himpun verran liian iso mutta lähinnä pidän tuota korsettien tai mekkojen alla. Kuvaan kiristin paidan selästä nuppineuloilla sopivaksi xD

Ebaystä myös uudet pitsisukkikset. Hintaa 1.8e kotiovelle kannettuna.



Viimiset roposet tämä vilukissa tuhlasi paksuihin thermo-sukkahoisuihin. Kaksi talvea olen käyttänyt saman sarjan thermo-legginsejä mutta koska en ola kalsareiden ysävä, ostin tilalle sukkahousuja. Sukkahousut on sisältä jotain ihanan pehmeää fleece-tyylistä materiaalia ja todella, todella lämpimät! 
Näitä saa Seppälästä, vilukissat sinne siis.

Mukaan tarttui myös kivat nyörisukkikset.


Eiköhän näillä taas pärjää ensi tilipäivään asti ;)












6 kommenttia:

  1. Mulla on kanssa ollu iha himmee ostomania, vois jo hieman hillitä kyllä itteään xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja se on kumma homma että suurin vimma iskee aina silloin, kun on vähiten rahaa! :(

      Poista
  2. Mie oon taas villiintyny ostamaan kenkiä nyt syksyllä! :D Eikä siinä viel mittään, mut kun ne on a)huisin korkeita, b)kesäkenkiä, c)jäätävän kylmät talvella. ;) Kummasti menee jaksoissa se, että mitä löytää milloinkin.

    Ihania ostoksia oot tehnnä, tuo hame varsinkin on upea! <3 Näyttää hyvältä siulla. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. korkokenkiä ei ole koskaan liikaa, ja eihän talvikengillä voi baariin lähteä ;)

      Poista
  3. Although i must say i don't understand the post :P I've been admiring your style for a while, and if the money well spent was about that coat, it's totally true, brocade + fiting = amazingness.
    You have great photosessions on the ealiers posts, i will keep an eye on you,
    Regards.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks a lot. I can try write in english too...but it`s going to be very very bad english x)

      Poista