Sivut

perjantai 26. huhtikuuta 2013

Because I`m a princess



Blouse: Seppälä
Skirt: Re-style
Necklace: Citymarket
Shoes: DIY





Toissapäivä kun olin töissä yksi pikkutyttö luuli minua prinsessaksi :D
Lasten suusta se totuus vai miten se oli...;)

En kyllä ollu töissä näissä vermeissä vaan kuvat on viime viikolta vapaapäivältä.
Kävin palloilemassa kaupungilla ja hämmästyttämässä ihmisiä.
Ah, ihana auringonpaiste <3 
On oikein pakko päästä ulos siitä nauttimaan. Kunnon suojan kanssa tietty ettei naama rusketu.
Kohta on lumet sulana ja vappuna aateltiin jo grillailla ^___^ 
Vappuna pitää perinteisesti laittaa tiara päähän ja tänä vuonna aattelin laittautua ihan viimisen päälle kun olen aatonkin vapaalla.
Joko teillä on vappusuunnitelmat selvillä?

12 kommenttia:

  1. Vau <3 ootpa nättinä!
    Meillä on vappuna tiedossa naamiaisjuhlat, niitä odotellessa ja järjestäessä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vappu ja naamiaiset kyllä kuuluu yhteen <3

      Poista
  2. Ihana hamonen<3

    En itse muuten vietä vappua, mutta hyvällä tuurilla pääsen mummolassa käymään. Kuitenkin päätimme kavereiden kanssa, että tiistaina koulussa ollaan koko poppoo ihan sateenkaaren väreissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koulussa onki hyvä vappuna vähän repassa ;)

      Poista
  3. Blogistasi on tehty esittely ja se on löydättävissä täältä:

    http://jokonappaa.blogspot.fi/2013/04/shadow-life.html

    #Leena, Joko nappaa?

    VastaaPoista
  4. Näytätkin kyllä ihan prinsessalta ♡ ♡
    Oon tuota hametta jo jonkin aikaa himoinnu kans restyleltä. :P

    ~ Frillycakes ♥ ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, kiitos :) tuo hame on minusta aivan ihana ja myös lolisopiva :D Jouduin vain itse ottamaan koon m kun pienet oli loppu niin hitusen iso tuo on ja perhanan isotöinen alkaa pienentään -.- Mutta suosittelen tilaamaan :D

      Poista
  5. Sulla on ihana banneri + rakastan sun hiusten väriä, millä värillä olet värjännyt vai oletko kampaajalla käynyt? Oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peruukit on mun salaisuus ;) Saa vaihtaa väriä fiiliksen mukaan eikä oma tukka kärsi. plus nuo näyttää ihan aidoilta :D Mulla oli tänään töissä punainen lyhyt peruukki ja vaikka kuinka moni kysy missä oon sen värjännyt/leikannu :D

      Poista