Sivut

sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Outfits and some other stuff

Lokoisaa sunnuntaita!
Tässäpäolisi tarjolla muutama asukuva sekä muutama ostos.

Ensin asukuvaan, jossa vilahtaa uusia meikkejä sekä uusi tukka.






 
Olen lukenut paljon hyvää Lime Crimen velvetine-sarjan Red velvet-huulipunasta ja pakkohan se oli itselle tilata.
Mahtavaa tavaraa!
Helppo levittää, puna on sellaista huulikiillon tyyppistä litkua joka levityksen jälkeen kuivuu mataksi. Ei kuitenkaan kuivata omia huulia. Väri pysyy hyvin, kestää juomisen ja pusuttelunkin. Jäätelön syömistä ei kuinteen kestä. Pysyy koko bileillan tai vaikka työpäivän, ei tarvite lisätä/korjailla.
Toinen uusi hankita on tuollainen varjostus/korostus paletti. Ebaystä muutamalla eurolla.



Re-styleltä tuli hankittua uusi laukku. Vanha alkoi olla jo niin kaikkensa antaneen näköinen. reippaasti se on vuoden ajan minua palvellutkin! Siinä on kannettu ostoksia ja vaikka mitä! Pienellä tuunaamisella siitä varmaan vielä käyttiksen saa, inspistä odotellaan!
Ostoskoriin tipahti laukun lisäksi muutama uusi koru. Choker ja rannekoru, violettina tottakai!



Tässä asussa onkin rannekoru käytössä :)

Voi että meidän eteisessä on hyvä valo...





































Nyt poistun takavasemalle ompelemaan. Helmikuuksi pitäisi olla muutama asu valmiina muotinäytöstä varten mutta tästä lisää myöhemmin ;)

10 kommenttia:

  1. Ooo miekin olen haaveillut juuri tuosta Restylen laukusta, mutta mitä sanot sen laadusta? Olen pikkuisen ollut kahden vaiheilla, että kannattaako sitä ostaa, kun laatu saattaa olla vähän niin ja näin. Miltä omasi vaikuttaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan helkatin hyvä laukku kyllä, tilava ja käytännöllinen. luonnossa ihan pirun hyvännäköinen. :D ja tuntuu kestävältäkin :)

      Poista
  2. Ihana tucca<3 Eikä,ehkä mäki sit vaivaudun tohon Lime Crimen punaan,jos se kerran on oikeesti pysyvää:)Oi,toi laukku,niin hieno<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tähän mennessä parasta huulipunaa mitä mulla on ollut :)

      Poista
  3. Kauniita kuvia jälleen!

    Ompelemaan, muotinäytös, helmikuu?? HelLoCon? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja erittäin hyvin arvattu ;)

      Poista
    2. Oi! Hei, me sit nähään siellä! Mä oon ite kanssa tulossa :) Oisko mahdollista jos "vahingossa" satuttas näkemään, olis kyllä kiva tavata? ^^

      Poista
    3. Tottakai törmätään! :) Olen muutenkin silloin koko viikonlopun Helsingissä kun on kenraaliharjoituksia tms. :)

      Poista
    4. Jes, ihanaa!^^ Jos vaikka jutellaan asiasta taas lähempänä helmikuuta?

      Poista