Sivut

tiistai 4. helmikuuta 2014

Hoop hoop hoop

Hei kaikki!

Reissusta on kotiuduttu eilen ja olo on väsynyt mutta onnellinen. Kerrassaan mahtava viikonloppu! odottelen vielä kuvia, itselläni kun ei ollut kameraa mukana.
Helloconista lisää siis myöhemmin.

Nyt vähän akrobatiaa/sirkustelua. Olen leikkinyt salin uusilla renkailla ja voi että ne on kivat!
Usein vaan treenaan yksin, joten kuvia ei oikein saa mutta onneksi Satu jäi yksi ilta räpsimään muutaman räpsyn! Opetustahan meillä ei täällä näille ole vaan itse pitää opetella. Katselen kuvia ja videoita sekä kyselen neuvoa muutamilta kauempana asuvilta harrastajilta.

Tässä hiukan rengastelua, en tiedä liikkeille nimiä ja osa on itse keksityjä/varioituja.











Olen mie ollu tangollakin. Hellu suostu ottamaan jopa yhden kuvan ja seki on vähän sinne päin.


Ensi kerralla juttua Helsingin reissusta!! ;))

5 kommenttia:

  1. Muakin vähän kiehtois mennä kokeilemaan noita renkaita, täällä kun olis mahdollisuus moisiin tunteihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa mennä! Se on hauskaa. pirun raskasta ja sattuu sata kertaa enemän kuin tankoilu mutta se on sen arvoista :D

      Poista
    2. hah, just kun olin kirjoittanut tuon kommentin, niin sain viestin kaverilta jotta pitäskö mennä kokeilee renkaita :D Näyttää vaikealta ja todennäköisesti mulla ei ole vielä voimaa tarpeeksi, mutta voi sitä aina käydä kokeilemassa alkeita.

      Poista
  2. Vähän mä joskus haluan kokeilla tommosta *__*

    VastaaPoista
  3. Ei muuta kuin kokeilemaan! Oulussä pyörii tunnit north polella. :)

    VastaaPoista