Sivut

keskiviikko 14. toukokuuta 2014

House of Simone

Hei kaikille!

En olekaan muistanut kertoa teille kuinka mahtava munkki mulla kävi muutama kuukausi takaperin; voitin nimittäin facebook-arvonassa! Jipjei!
Olen oikeasti ollu tosi skeptinen näiden kanssa, ihan varma että niistä kukaan koskaan mitään saa mutta niin se vaan yksi voitto mulle napsahti!

Voitin House of Simonen käsintehdyn nahkaisen kaulakäädyn violettina/pinkkinä <3 
Just ihana!


"House of Simonetuttavallisesti HoS, tulee kesäpäivän maisemista, Kangasalta. Kaikki tuotteet ovat siis aitoa kotimaista käsityötä, pientuotantona valmistettua.
Uniikit HoS korut ja asusteet syntyvät idean ja oivalluksen kautta nahasta; niin parkkinahasta kuin kierrätetystä pukinenahastakin.
Useissa koruissa ideana on monikäyttöisyys – fiiliksen mukaan kaulaan, hiuksiin, ranteeseen nilkkaan, vyöksi…
Naisellisissa HoS tuotteissa on aimo annos funkya, kinkya ja rokkenrollia!"
 
 
Tuotteissin pääset tutustumaan tästä: Klikkaa mua!

Seuraavaksi kuvia korusta. Tämä on tosiaan monikäyttöinen ihastus ja kaulan lisäksi pistin sen myös päähän.





Loppuun vielä muutama asukuva. En muista kuolemaksenikaan olenko ja laittanut näitä tänne, joten anteeksi jos tulee kahteen kertaan :D Mie olen aikamoinen homepää välillä.



Palaillaan taas <3


8 kommenttia:

  1. Voi ku oot nätti nukke taas ❤
    Senkin onnekas, mä niin halusin voittaa ton arvonnan! Onnitteluja, ihanan korun sait! ^__^
    Olen nähnyt nuo parissa tapahtumassa myymässä juttuja ja mulla onkin yksi käsikoru. On niin ihania ❤

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, siellä etelässä se miun käsityksen mukaan kiertää myymässä. Täälläpäin ei ole näkynyt mutta onneksi voitin tuon korun ^^ 'Kuolaan myös yhtä kaulapantaa sieltä.

      Poista
  2. Ootko itte tehny ton mekon? :O Älyttömän ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuo oli mulla siellä Helloconin teekutsuilla :D Tai siis tuo hame oli ja hame ja toppi oli Sannalla päällä siinä meidän muotinäytöksessä ^^ Ja Kiitokset :)

      Poista
  3. Oijoi ku oot kaunis! Ihanat silmät sulla <3

    VastaaPoista
  4. Ooh, onpas tosi kaunis koru! Täytyy kurkata nuo sivut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on nätti ja jokainen koru on uniikki ^__^

      Poista