Sivut

tiistai 26. elokuuta 2014

Summer pole!!

Tankokuulumisia piiitkästä aikaa.
Eli miten meni kesä?
No..nautin siitä että on lämmintä, koska mulla on yleensä aina kylmä ja jos on kylmä on vaikea tankoilla. Nautin myös siitä että pääsee ulos tankoilemaan, eikä tarvitse olla hikisessä salissa, jossa monesti on huono ilma. Kesällä myös venyn paremmin, mulla on enemän virtaa ja pitoa löytyy! Mie en nimittäin hikoile juuri ollenkaan joten helteet ei haittaa!
Mutta kun...aika.
Minulla oli suuria tavoitteita kesäksi temppujen suhteen mutta joiduin kyllä tylysti totaemaan että aika ei vain yksinkertaisesti riittänyt treenaamiseen. Kesäkuussa lomailin kaksi viikkoa mutta silloin oli kylmää ja olin yli viikon reissussa. Heinäkuun olin töissä, pitkiä päiviä ja pitkiä työputkia, ainoa pidempi vapaa meni reissussa sekin. :/
Sama meininki oikeastaan jatkuu edelleen...

Jotain silti olen saanut aikaan! olen yrittänyt ainakin kerran viikossa päästä salille/ulos tankoilemaan muutamaksi tunniksi, lisäksi olen yrittänyt pitää lihaskunnosta huolta tekemällä iltaisin esim. vatsalihas-treenin. Lisäksi on tietty ollut muutamia tuntien vetoja koko kesän ajan. Viime viikonloppuna tein kahden päivän varoitusajalla tankotanssi esityksen ja kyllä kunto vielä kesti vetää tunnin sisään kaksi esitystä ja edellisen päivän kolmen tunnin treenin. Jeejee ihan nollissa ei siis olla :)

Tämän kesän tavoiteliike on suljettu skorppari niin, että kädet on tangon molemmin puolin, tässä on kuukauden takainen tulos, nyt ollaankin jo tästäkin parannettu ^^ Niin ja toukokuussa sain ekaa kertaa tässä sisäkädellä jalasta kiinni, en ole ennen saanut kun en ollut hoksannut oikeaa tekniikkaa :D
 Tässä muutama kuva niiltä kerroilta kun on ollu treenikaveri matkassa.
Suunnitelmissa oli myös pitää ulkona oikein kunnon tankokuvaukset mutta juuri niinä päivinä kun minulla oli vapaata, satoi vettä -.- Ketuttaa!



Pylly vasten pyllyä pumpum!




4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mie oon elävä esimerkki että venyttely tosiaan kannataa, en ollu näin notkea kun aloitin. !.5 vuotta venytin spagaattia ja olkapäitä että saan jalasta kiinni. alaselkä on aina venynyt, yläselkä taas jäykempi :) Vielä on paljon työtä tehtävänä mutta pienin askelin eteenpäin! Kato vaan kohta se sinäkin oot solmussa ;)

      Poista
  2. Senkin vempulavompula :P
    Oot kyllä niin taitava ja notkee!! Haluun kans tommosta lihasvoimaaa! :D

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä mulla edes ole paljon lihasvoimaa, tai se ei ainakaan näy ulospäin :D vielä pitäis lisää saaha, treeniä treeniä! :)
      Kyllä se voima siitä kasvaa ku alkaa vähän treenaan, perus lihaskuntoharjoitteetkin on jo hyviä, ei tartte välttis mihinkään salille lähtiä :)

      Poista