Sivut

torstai 11. joulukuuta 2014

Black Unicorn

Vihdoinkin kuvia halloween-asustani! Asu on perjantain pippaloista ja olin musta yksisarvien. :D Teemana oli " tule sellaisena minä haluat olla" ja kaikkihan nyt haluavat olla maagisia yksisarvisia ;D Sarven väkertelin itse fimo-massasta ja itseasiassa omin kätösin väänsin kasaan koko sarvipannan. Myös asun hame on uusi, sain valmiiksi juuri ennen juhlia!

 Finally, my halloween costume! I was black unicorn. The theme was " be whatever you want to be" So who doesn`t wanna be a magical unicorn? ;) Headband and skirt are hand-made. 








10 kommenttia:

  1. Miten olet taas kaunis ^^ Ihana nähdä, että hätkäyttävä Halloween-asu voi koostua pienistä elementeistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) Joo, joskus se vähemmän riittää :D Yksi hyvin keksitty asuste voi olla se koko asun juttu ^^

      Poista
  2. Hiieno! :D
    Ihanan pannan oot väkertäny ja kaunis meikki, tykkään aina kiehkuroista, nassuun on hauska piirrellä. ^___^

    Oikein hyvä juhlateema ♥

    ♡ Frillycakes ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ^^ Oon aina tykänny kaikista kiehkuroista, timanteista tms. meikissä! Ne on niin kivoja!

      Poista
  3. Onpa korea! Ihana hame ja kaikki! Yksisarviset rulettaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. the last unicorn :P Kiitos kiitos ^^ Olen aina halunnut olla yksisarvinen ^^

      Poista
  4. Ihan mahtava asuidea :D Tykkään tosta sun hameesta tosi paljon, mulla tulee unohdettua aina se pitsi kun ompelen, mutta sulla onkin kaunis pitsi ja paljon yksityiskohtia!

    Seraphine & The Striped Box

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^ mulla tuntuu että muuta olekaan kun pitsiä...ja röyhelöä :D Aina pitää alkaa nypertään niin nää ompelut on aina tämmöisia ikuisuus-projekteja. ps. Hyviä ja edullisia pitsejä löytyy ebay:stä. puuvillapitsi on siellä naurettavan halpaa, pari euroa 5 metriä.

      Poista